Samlaren



Vettja hur många såna här man fått med hem från IKEA genom åren?



Okej nu är alla fyra köks-stolar på plats. Jag var inne och jobbade på ledig dag idag men fick sluta 13.30. Gick på stan och köpte nya kylskåpsmagneter på Claes Olssons. De jag köpte innan bara rasade ner. Mycket irriterande.  Jag köpte med mig en sallad på vägen hem för jag var så där äckligt hungrig och orkade inte vänta på att fryst mat skulle tina. Efter det somnade jag i soffan ett par timmar. Men i morgon är jag ledig och då ska jag åka till Karlskoga och gratulera och äta luch med min lilla farmor. Hon fyller 95 år på måndag.  Farmor är som jag en riktig chokladälskare så jag har köpt lite god choklad från Kardemumma. en bukett tulpaner ska gumman få oxå :) Sen blir det nog lugnt på kvällen. Vad jag vet.

Nu ska jag kolla Criminal Minds. *tjipp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0