Lite uppdate



Nu är jag mycket trött på detta väder och vill ha vår. I morse var jag visserligen okejt pigg när klcokan ringde 05.15 men jag ville bara skrika åt snön och isen när jag var på våg till bussen. Jag höll på att trilla flera gånger och jag är livrädd för att ramla och bryta mig. Jag har sett hur det kan gå. Emma..känner du dig träffad? *S*
Nä nu vill jag kunna gå runt i ballerinaskor, uppvikta jeans/shorts och tisha!

Dagen på jobbet gick mycket snabbt faktiskt. Kanske på grund av att jag spenderade ca 2 timmar i möte med vår sjuksköterska och chef och sen spenderade tid att skriva in allt i journaler.  Kände mig mer som en sekreterare än undersköterska idag. Men jag gillar ju pappersgöra med .
Efter jobbet åkte jag faktiskt till biblioteket i stan och lämnade in böcker och lånade nya. Nu fanns äntligen "De välvilliga" av Jonathan Littell inne. Det är en mastodont bok på ca 900 sidor. Jag har avverkat ca 25 och är redan fast. Eller fast och fast. Men det är en grym, intressant och väldigt ärlig och målande bok om en SS-officers syn på kriget och hans gärningar. Rekommenderas!

Jag har fortfarande ont i min axel och nu tycker jag mig känna av den andra oxå, men jag hoppas det är inbillning. Jag måste ta mig i kragen och träna nu. SKÄRPNING!

Idag fick jag reda på att jag ska få se Madonna den 8 augusti också :) Ska bli mycket roligt!!!

Annars ser jag fram emot bokrean. Jag ska hålla i pengarna men någon bok får nog följa med hem. Jag ser även fram emot att få se Salander på film.

Så här såg jag för övrigt ut på Alla hjärtans dag. Någon som är imponerad??


Kommentarer
Postat av: E

Yay!!! Madonna kommer va grym, jag bara vet det =)

2009-02-18 @ 09:04:55
Postat av: Jessica

E: Kommer bli sjukt bra. Hoppas syrran kan fixa en biljett oxå. :)

2009-02-18 @ 20:21:58
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0