Kaxig



Igår efter jobbet åkte jag hem till Lovisa en stund där hon och Emma satt och drack vin. Satt och tjötade med dom en stund innan det var dags för mig att gå hem och sova. Man kan undra vem det var som drack igår. Jag skulle gå och hämta ett glas i Lovisas kök och slänger ett öga på hennes kylskåp där jag ser att det sitter ett kort på någon av det manliga könet. Det är allt jag ser. Jag frågar:

- Är det där din kille?

Lovisa svarar:

- Nej det är ju min pappa.

Hon skickar snabbt ett sms till sin pappa och berättar detta. Fadern som tydligen är lite kaxig svarar:

" Ja du förstår du att jag får slå ifrån mig"  hahaha

Idag har jag jobbat på dagen och efter jobbet lade jag mig och sov i 2 timmar så nu kommer jag väl inte somna alls inatt. Smart smart. Jag har en sabla träningsvärk sen träningen igår. Överallt. Låren, ruggen, bröst, armar. Skönt men jag kunde ju faan knappt klä på mig i morse. Jag kände mig som tanterna på jobbet.

Nu ska jag dippa morötter och gurka och titta på Melodifestivalen. Jag tror Petra Mede går vidare direkt till Globen. Stensäkert tips!

*MUMS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0