Every hearts day today



Igår: var jag till Kga och grattade farmor. Vi käkade mat och lite dessert. Jag hjälpte henne att byta gardiner och lite dukar. Sen satt vi och språkade lite. Jag hann med ett litet besök hos pappa med innan han skjutsade mig till bussen. Hemma i Karlstad sprang jag in på H&M och provade ett par jeans..de satt bra förutom att jag ut ut att han dubbelt så breda höfter och lår. Så de åkte tillbaka på hyllan. Sen mötte jag Emma och hennes arbetskamrater på BMB för lite after work och Starboys.

Idag: Ska jag och Emma fira Ensamma hjärtans dag hos mig. Det blir fläskfile, potatisgratäng och sallad. Plus dricka :) Vi kollar nog in vad de släpar upp på scenen till Melodifestivalen med.

I morgon har jag varit singel i exakt 1 år. Ska det firas tro? Jävla tid att bli dumpad. Men jag tänkte förut, att är det nån kväll man ska gå ut och träffa någon så är det väl ikväll. De borde ju bara va singelkillar ute ikväll. Alla andra sitter ju hemma och ha mysig middag med tjejen. Vi får se.

Nu ska jag duscha och sen förbereda lite för middagen :)

Ha en bra Alla hjärtans dag på er. Och Mia, grattis igen och välkommen i klubben ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0