En dag på stan



Idag har jag efter en lång sovmorgon och smörgåstårta på jobbet (en ledig dag), sprungit runt på stan och letat kläder till lördagens cocktailparty. Men när man ska ha nåt så hittar man inget. Jag hade ingen lust att lägga pengar på nåt extravagant som jag bara avänder en gång. Till slut blev det en volangkjol från HM, två enkla linnen som jag ska välja mellan och en blomma som man kan sätta på toppen eller i håret. Det får duga :) Lite smycken till det blir det med. Jag kommer nog ha kul oavsett outfit, det är inte det som är det viktigaste. Det ska bli himla roligt i alla fall.

Jag mötte Emma på stan för hon skulle ha tag på en röd kuvertväska till festen och vi lyckades hitta en. Sen gick vi till BK och käkade och sen hem till henne där jag kletade in en toning i hennes hår. Jag hann med en snabbvisit till syster oxå för att kolla in soffan. Men mest för att lämna den där söta munktröjan som jag köpte till bebisen :)

Jag gjorde nåt dumt förut oxå. Jag ångrar mig lite nu. Jag tackade jag till ett extrapass på jobbet i morgon på min lediga dag. Men vad gör man inte för lite extra cash. Jag hade ju sett fram emot en sovmorgon till men imorrn ringer klockan 05.15. Ja ja..jag ska glo på Gossip girl, OTH och Heroes nu sen sova..

*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0