Ätter hälga




Idag har jag jobbat en kort dag efter helgjobb. Och jag har fått veta hut. Duscha är inte populärt bland gamla tanter ibland. Det slogs, revs och drogs i hår. En och annan tvättlapp flög. Tanten spänner till slut ögonen i mig och säger: " Vet du att du är sju gånger värre än henne"!? ( henne är C, min arbetskamrat)
Hörde ni det? SJU GÅNGER värre. Jag och C bara skrattade gott för tanten är så jäkla söt.

Jag har sprungit runt på stan efter jobbet och köpt barnkläder. GUD vad mycket sött det finns. Vi har samlat pengar på jobbet till en arbetskamrat som fick en liten son i januari. Jag hittade en sån söt munktröja som jag skulle ha velat  behålla till syrrans bebis. Rea var det på den oxå. Ska kanske kolla om det finns någon mer kvar imorrn ;P

Jag har precis vaknat efter att ha sovit ett par timmar i soffan. Nu tittar jag på programmet om familjerna med MÅNGA barn. SHIT vilket slit. Max två barn för mig tack.

Imorrn är jag ledig men ska till jobbet och käka smörgåstårta då vi avtackar en tjej som slutat. MUMS! Efter det ska jag gå på stan och kolla lite efter kläder till Loysan, Soffan och Maria's cocktailfest på lördags. Den ser jag fram emot :)

Nu ska jag gå ner i källaren och kolla tvättid.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ser också fram mot lördag =) Så jäkla kul med lite uppstyrt party!

2009-02-03 @ 08:43:12
Postat av: Jessica

E: Visst ska det :)

2009-02-03 @ 11:05:17
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Undrar när man bli aktuell igen för partyn....suck

2009-02-03 @ 14:55:35
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: ida

om du tycker det verkar jobbigt med många ungar ska du nog inte ens skaffa två...høll på att dø idag när vi skulle gøra marieberg...ojojoj...blev inte mycke shopping där...men skrattade gott¨åt elvira som kletade fast tuggade ahlgrensbilar på det välpolerade skyltfønstret till kicks...hehe..=)

2009-02-10 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0