X-mas spirit



Jag gillar vinterkylan som är här, det ger lite mer julkänsla. Och så får man fint rosiga kinder :) Jag är inte riktigt klar med julklapparna men det fixar jag i helgen. Idag var vi med de gamla på jobbet till kyrkan och fick tomtegröt, glögg och pepparkakor. Mums! Jag svängde förbi bibblan och systemet på vägen hem. Jag är ledig imorrn (vad jag vet) så jag korkar kanske upp och tar ett glas vin och läser bra bok. Jane Eyre ska läsas ut sen ska jag börja i någon av dessa.



Nu är jag mätt på kyckling och pestopasta. Ska bläddra i nya numret av ELLE som låg på hallgolvet när jag kom hem. Hur fin är inte sessan Madde på omslaget!


Kommentarer
Postat av: V

Oooo, läste om det där reportaget någonstans. Ska köpa tidningen i morgon om den finns i butik ännu.

2009-12-18 @ 22:25:05
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: V

Och Denise Mina, har läst flera böcker av henne. Den där serien är rätt mörk - men bra. Se till att börja från början i historien. Annars är ju min favorit Peter Robinson om Kommissarie Bank.

2009-12-18 @ 22:26:08
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åhh okej..vilken är den första då? kanske ska vänta med denna? Peter Robinson har jag inte läst. Måste kolla in. Tack för tipset!

Har du inte läst böckerna av Patricia Cornwell ska du läsa dom. Mycket bra!

Repotaget om Madde var jättebra..jag blev lite rörd faktiskt..blödig som jag är :)den finns ute nu! :)

2009-12-19 @ 00:30:45
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0