Lonely wolf



Idag har jag sparat på krafterna, dvs jag har varit ledig och inte gjort ett jota. Jag måste få ha såna dagar då jag sitter i soffan och degar, surfar och kollar dåliga serier på tv'n, inte pratar med någon, inte umgås med någon. Jag är en grym ensamvarg ibland för att sedan få en folk craving och måste ha någons sällskap. Sån är jag.

Imorrn blir det tvättande och kanske en sväng på stan och fixa någon julklapp. Om förkylningen känns bättre kanske jag slår till med lite träning också. Vill nog kolla in Idol finalen med även om jag inte kollat mycket på det innan. Men allt för att få en ursäkt och sitta och moffa något gott framför tv'n eller hur!?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp, off kosch! Här blir det moffa kasslergratäng, ostbågar till efterrätt...=) Mmmmm!

2009-12-11 @ 14:30:37
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Jessica

Män gu va gött du :)

2009-12-11 @ 18:15:14
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0