Julafton



Julen är över...eller ja nästan. På julafton var vi hemma hos syster, P och Mira. Miras första jul :) Vi åt massa god julmat, öppnade paket och bara hade det mysigt. Mira fick flest paket. Wierd huh? *S*. Jag blir fortfarande som ett barn på jul. Älskar paket. Jag fick massa bra saker. Som dvd, bra bok, ugnsformar, grillpanna, pengar, fint kort på Mira mm. Jag jobbar natt över hela jul nu..3 down, 3 to go. Har haft lugna nätter så det har gått bra. Jag tror att pulsandet hem i snön i morse var jobbigare. Lite mysigt är det med snö ändå.



                     Fina granen och (nästan) alla klappar




                                    Goda maten




                           Man måste vila efter maten




                                  Pappa var tomte :)




                               Mira och henna klappar




                             - Mamma det där är MIN!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om Mira skulle öppnat alla klappar själv hade vi KANSKE vart klara till nyår....=) Tack fina goa moster o syster för julklapparna! Du é bäst!

2009-12-26 @ 16:28:03
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jenny: Ja det blev en del klappar för Myran. Tack själv för allt fint jag fick! Ni är bäst! Puss och kram

2009-12-26 @ 19:32:39
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0