Kga och Putte och hans park



Helgen har spenderats Karlskoga. Dels på farmors begravning som var mycket jobbig och sen på PIP igår. Jag hade velat gå på PIP på fredagen och se Sahara Hotnights med men jag fick nöja med med att ligga i syrrans gamla rum hos pappa och nynna med i deras sånger innan jag somnade. Innan på kvällen umgick jag mest med pappa, Inger,Ursula, kusin Cissi och hennes familj som sov kvar. Vi plockade hallon, tittade på gamla kort, åt pizza och sen vart jag intervjuad av Annie och Arvid. Jag fick frågor som: Vilka hjärtan ritar du oftast? Små, mellan eller stora? (Jag svarade mellan), Hur många 15 åringar känner du? (jag svarade 23...???) Vilket är ditt favoritdjur? (svar: Hund) Har du glasögon? och till sist den viktigaste frågan: Är du vuxen? :) ( jag gav den korta versionen som svar: JA!)

Lördagen bjöd på födelsedagsfest i Karlbergsskolans matsal. Typ 100 år sen man var i den. Vi drog ner till PIP och kollade på Moneybrother, sen tillbaka till festen och käkade mat och dricka lite vin. Sen var det dags för Millencolin. Mycket bra konsert! De körde lite dåligt med gamla låtar men man kan inte annat än kalla det för en röjkonsert! Tack gode gud att jag köpte gummistövlar.

Helgen i bilder:



                                             Annie, jag och Arvid



                                                 Annie och Arvid



                                          Hallon från pappas trädgård



                                                   "Pengabrorsan"



                                                 Emma och Helena



                                                    Nooostalgi! :)



                                                      Millencolin



Erik i Millencolin. Lika söt som när jag trånade efter honom på högstadiet :)



            Jag kör moonwalk i vattenpöl med nyköpta gummistövlar.
                                             Är det festival så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0