VÅR!



Jag älskar detta väder! Våren ROCKS! För guds skull låt ingen mer snö komma nu. Jag har ju börjat cykla till jobbet på allvar nu! :)
Idag slutade jag mycket tidigt. Klockan 13.00 och det känns otroligt skönt då det var stressgt på jobbet. Nu sitter jag och väntar på att fölket från Gengåvan ska komma och hämta min gamla säng som står typ på högkant i mitt sovrum och bara är i vägen. Sen ska jag plocka lite här hemma, duscha och sen blir det hockey hemma hos min tjocka syster :) Jag ska försöka få tag på Emma som tydligen ligger inne på sjukan oxå. Gumsan! Kecka will step in as personal assistant igen :)

Jag lyckades få tag på biljetter till FBK- Detroit red Wings i september. Det ska bli mycket kul.

Nu, fix!



Det var visst inte Gengåvan jag ringt, det var Solareturen. Same shit, different name. Sängen är väck i alla fall.

Kommentarer
Postat av: E

Jag fick så mycket fina piller av snälla doktorn så jag orkar tom prata nu :) Jag ringer om ett tag, mobilen ligger på laddning efter att ha pratat med familjen och försökt få dem att inse att jag inte kommer dö inatt. Dom tänkte våldgästa mig...

2009-04-01 @ 17:35:57
Postat av: Micke

Lite avis att du ska få se FBK-Red Wings :)

2009-04-01 @ 17:52:30
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Jessica

E: ja ring när du orkar..förstår att det gör ont att prata. Thank GOD för sms och msn ;) krya på dig gums pöss



M: Ska bli riktigt kul:)

2009-04-01 @ 18:01:30
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Mia L

Skönt å få gå hem när det är som stressiast! :) Och i går när det var så fint väder också! Härligt!

2009-04-02 @ 09:04:56
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0