Lovely sunday



Det var skönt med lugn kväll igår även om det vart sent. Jag var till Emma som lagade god fläskfile och kantarellsås och sallad. Mums! Efter det vart det chibba, kexchoklad, ost, vindruvor och Sex and the city filmen tillsammans med Benke. Tredje gången för mig, första för Emma och Benke. Vi kollade även "Miracle on ice" efter det.

Vaknade klockan 8 i morse..var bara upp på toa och drack vatten, sen somnade jag om och vaknade inte förrän strax innan 12. Hade inte det minsta dåligt samvete för det :) Har lagat lite lunch, soppa med lite extra broccoli i, diskat undan lite. Jag laddar mest inför hockeyn nu. Jag har faktiskt en bra känsla idag. Jag får se hur halsen klarar matchen bara. Den är öm, sträv och så är rethostan tillbaka. Blä!

Dagens ögongodis: Henry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0