Förkyld med hockey-yra!



Jag är ännu mer förkyld idag. Rösten låter trots all skrik på matchen igår rätt okej. Ikväll blir det hockey igen trots snoren som rinner alt täppt näsa och nysningarna. Det stoppar inte mig. Efter matchen kan det bli en öl eller två. Som tur är så är jag ledig imorrn så jag ska sova länge och vila och sen har jag räknat med att vara på torget och gratta FBK.

Hade beställt grejer som kom idag. Besvikelse. Armbandet åker tillbaka..det såg inte helt ut och inte alls lika fint som på bilden. Konstigt hörrni! Skorna kanske jag behåller även om innersulan var lite glapp. Jag har lim i nån låda nånstans. Man får väl inte begöra för mycket av ett par b-skor för 70 spänn. Men det vore ju trevligt om skiten va hel när man fick det.

Nu ska jag lägga mig i sängen och bläddra i nya News och Tryck och sen läsa bok och ladda för match.

NU SKA GULDET HEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0