En dag i solen



Vaknade klockan 7 i morse med jorden huvudvärk, tog Alvedon och gick och lade mig igen. Klockan 9 kändes det bättre. Lallade runt lite här hemma, struntade i disken och dammsugningen. Runt 11 ringde Fredda och ville bjucka på lunch på stan så jag hoppade mig i duschen och cyklade sen ner för att möta honom. Det blev lax på Fontana och sen en fika på Wayne, fast jag säger Rådhuscafèt fortfarande. Efter det mötte vi Freddas sambo och dotter på Score. Lilla Ellie kändes så stor mot lilla Mira. Hon är två månader äldre oxå, kan ju ha nåt med det att göra. Efter stadens bravader cyklade jag hem till syster. Jag vaktade lilla Mira medans Patrik och Jenny fixade tvätt och vilade lite. Vi tog även en prommis och köpte vårens första glass och satt i solen en stund. Lite senare kom Emma förbi och käkade lite.

Nu vankas soffan och Criminal Minds, sen sängen med bok. Sovmorgon i morgon :) *me like*



                                           Fredda och jag i "stögan"



                                                     Mira vilar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0