Var'ä lugnt i hälja?



Det har varit en otroligt lugn helg. Mycket skönt. Har slappat hemma i soffan både fredag och lördag kväll. I lördags vart det godis och tortilla chibba till MTV Video Music Awards och SNL. Har dock haft svårt att sova. Nattjobb skruvar till huvudet på mig ibland. Jag sover som ett barn när jag kommer hem på morgonen men sen när man gått av sina pass och ska bli en dagmänniska igen..då jäkla jävlas kroppen och huvudet. Dags för nattjobb hela veckan nu igen. Kecka = Zombiemänniskan

Inatt hade jag helt sjuka drömmar. Jag skulle in på kåken för narkotikabrott. Som tur va sa polisen som skulle föra mig till rättsalen att om jag erkänner skulle jag få 22 timmar bara istället för 10-12 år. Tycker jag lät som en bra deal. Jag har drömt mycket på sistone att jag ska göra saker men nånting kommer emellan. Jag kör bil och det händer inget, jag springer och kommer ingenstans, jag ropar men ingen hör mig. Inatt skulle jag och Emma åka till LA (som sen ändrades till London) men jag kunde bara inte hitta min plats. Sen hade jag glömt passet, Emma åkte utan mig och jag fick inte boka om min biljett.  Inget går rätt i mina drömmar. Drömtydaren någon?

Appropå Emma. Hon hade en grym ide för födelsedagsfesten med Pimp and Hoe-tema i helgen. Alla andra tjejer skulle ju naturligtvis komma utklädda i massa sexiga, dyra underkläder för att impa så mycket som möjligt. Emma tänkte helt enkelt komma som en crackwhore tagen direkt ur Cops. Gammal t-shirt med sin arbetsplats logga på, trasiga leggings, risigt hår, utsmetat smink. Och i väskan: påse med mjöl aka crack, påse med bailika aka hasch, gummiband att stasa armen med, böjd sked och tändare :) Jag ser henne framför mig. Nu blev det tyvärr inget med detta men jag är övertygad om att Emma hade gjort SUCCÉ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0