Skiter i rubriken



Idag när jag vaknade (av att syrran ringde ;P) så drog jag med mammsen och Jim och storhandlade på Maxi. Nu är kylen och frysen lite mer fylld igen.Tycker om när jag har massa god mat hemma. Kylen ser lixom roligare ut när det finns nåt i den hehe

Har läst ut min braiga bok idag oxå. Började läsa den på jobbet inatt. Ett bra boktips av mig: Harlan Coben's "Den enda lögnen" Alla hans böcker är bra i och för sig.

Jag är ruskigt sugen på vin men det får vänta tills imorrn. Nån mer som är sugen på lite fest??

Nu ska jag snart hoppa på cyklen och åka och göra sista passet för veckan! YIPPIE!!!!

Ha det gott..och ni som dricker alkoholhaltiga drycker ikväll, SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0