Onödig info



* Nu har jag bakat en liten liten kladdkaka, smakat en liten liten bit, målat nagellack på vänsterhanden (ska ge mig i kast med höger strax) och sitter och gråter till "Malou möter" där det handlar om Anna Lindh.

*Jag har varit så sugen på att åka till IKEA idag så jag måste fixa det i veckan..om så bara för att titta lite :)

* Jag måste till Elgiganten och köpa en iPod Shuffle. Måste ha musik när jag går mina power walks :) Annars går det ju inte!

* Mamma var till Åland med jobbet i helgen och köpte med en "väska" Norrlands guld till sin törstiga dotter. Så vill nån komma förbi på en öl nån kväll så vassego :)

* Imorrn blir det lunch med Lillis som jag inte träffat på flera år :) Ska bli så kul. Sen fika med Anna. Låter som en dag på stan..sket ju i det idag.

* Nu är höger handens naglar målade. Mkt lite kladd oxå..nöjd :=)

* Snart SATC på tv. My girls :)

* Insåg att jag varken pratat med syrran eller Emma idag. *Gaaaah*

Go natta

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur liten är en liten kladdkaka?

Och nej, köp en nano istället för shuffle. Jag funderade också på den och som tur var ändrade jag mig. Mycket mer glädje av en nano med musicquizz och andra spel mm.

2008-09-10 @ 10:28:41
URL: http://kdchicks.blogg.se/
Postat av: Jessica

Therese: Gud den är JÄTTElitenS Syns knappt..hehe

Nöjer mig med en shuffle just nu..ska köpa mig en ordentlig sen..när plånboken tollåter..fick fixa ny mobil eftersom jag blev av med min.

2008-09-10 @ 11:44:11
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0