My day



Jag pallrade allt ner rava till stan förut och traskade runt lite. Det var ju så fint väder ute. Jag hittade en jättefin jacka på Gina Tricot som jag ska köpa imorrn. Kollade även lite höstskor. Blir kanske ett par nya svarta stövlar från Wedins. Jag är en riktig sommarmänniska men det är allt lite fint och mysigt med hösten när man får bylsa på sig lite varma goa fina höstkläder. Eller sitta inne och tända ljus och titta på bra film när det blåser ute. Men sommaren är alltid sommaren :)

Efter turen på stan var jag hem till Loysan på middag. Fick en soppa som jag aldrig kommer ihåg namnet på. Loysan..vad heter den??? *S* Jättegott var det. Naturligtvis blev det dessert. Det får man alltid hemma hos L :) Tur man gick hem så man fick lite motion efter det hehe.

Nu ska jag lägga mig och kolla Prince Caspian filmen. 




Loysan och Sofia 

Kommentarer
Postat av: Louise

Jösses vilken osmickrande bild...Gazpacho heter den!

2008-09-25 @ 08:38:10
URL: http://mslolo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Louise: Så hette den ja..och det har jag glömt om 3 minuter igen..hehe

2008-09-25 @ 11:45:40
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0