Finally!



Nu är jag äntligen ledig..i hela tre dagar..om jag har tur :) Jag har inte gått och lagt mig utan jag håller på att städa. Har kollat nya The Hills och Gossip Girl. One Tree Hill sparar jag tills städningen är över.

Jag har bränt mig på tummen..skulle tända lite ljus här hemma och ha lite mysigt..satans vad varmt det är på tändaren där lågan kommer opp. Har ett fint märke på tummen nu.

Jag ska bjuda syster och Patrik på paj ikväll. De har bjudit mig på massa mat och jag får alltid åka med dom överallt så jag får allt ge tillbaka lite. 

Klockan 12 ska tvätten in i maskin Kecka..glöm inte de'ru! Måste påminna mig själv. 

Nu ska det dammsugas. I'll be back! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska bli spännande o se vad det blir för en smaskens paj du ska göra. Ses ikväll. Kram

2008-09-30 @ 12:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0