Besviken men mätt



Är besviken på mobilen jag hämtade ut idag. Den är mer sliten än vad jag trodde. Men men..örker inte tjafsa och skicka tillbaka och krångla. Nu har jag en som funkar iaf. Men åh vad jag saknar min gamla. Den va ju i jättebra skick och jag saknar alla mina roliga ringsignaler jag fixat hem. SATAN! Men får fixa en sprillans ny när abbonemanget kan förlängas..om en evighet.

Idag testade jag ny mat. Kyckling i curry och äppelsås. Det vart inte riktigt som på bilden (blir det någonsin det?) men det smakade bra. Till efterätt blev det två små choclate chip kakor. Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa Glaze, Metro och nya Tryck.

Kommentarer
Postat av: Frida

det är verkligen det pissigaste som finns att bli av med mobilen... tvi!

2008-09-06 @ 13:54:15
URL: http://froys.blogg.se/
Postat av: Jessica

F: skoja inte..jag känner mig halv..typ..hehe

2008-09-06 @ 13:57:33
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0