X-mas



Min favorit holiday är utan tvekan julen. Igår fick jag en jul-längtan över mig. Jag längtar tills alla julpynt kommer upp i affärerna och i stan. Jag hatar när folk klagar över all stress under jul och allt som ska göra. Jag vet..det är mycket som ska fixas. Men vi vet ju oxå att julen kommer samtidigt VARJE år. Så varför ska folk vara ute i sista minuten varenda år? NJUT! Det är mysigt för faaan!
Jag ser fram emot trängseln på stan när julklapparna ska köpas, slå in paket i fina papper och pynta lite här hemma. Eftersom jag har större lägenhet nu har jag bestämt att jag ska ha en egen gran i år..för första gången, Ingen riktig dock men alltid nåt.
Och till det där som mamma & co säger varje år att vi inte ska köpa så mycket julklappar till varandra har jag bara en sak att säga(som vanligt) : HMPF!

Så...God jul på er..lite i förskott! :)


Kommentarer
Postat av: V

Min vän berättade att hon hade hört en i Gbg i veckan som köpte sin sista juklapp. Det är sjukt det.

2008-10-28 @ 17:56:22
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Jessica

V: Jag funderar på att börja nu jag med..så det inte blir så där stressigt..höhöhö

2008-10-28 @ 18:29:29
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0