Familjedag


Imorse när jag skulle cykla hem blåste det faan storm ute. Självklart fick jag vinden i sidan så jag hade fullt sjå med att cykla rakt och inte ner i älven. På vägen förbi Nöjes låg det 265874 st kastanjer (katrinplommon som jag höll på att säga innan när jag skulle berätta om min cykeltur) så jag höll på att dra mig i backen. Till sluta började jag skratta för mig själv när jag insåg hur jag måste se ut där jag slet med vind och nedfallna runda jävla kastanjer. Lägg till blöta hala löv på det så kan ni tänka er Bambi på hal is ungefär. Men hem kom jag.

Idag har pappa och Inger varit på besök från gamle hemstaden Kga. Pappsen bjöd på mat på Alfie's. Det var mycket gott. Jag slog till på kyckling i örter och pasta. Mumma värre det. Hde med mig kameran men glömde ta kort på kalaset :) Ni får tänka er en vit tallrik med massa god mat på *S*

Sen bar det ut till Bergvik. Jag köpte mig en tunika och fingervantar på Gina och ett par nya leggins från HM. Tittade på en kjol på KappAhl men där slog Snål-Ove till.

Nu ska jag vila på soffan innan det bär av till jobbet. Jo visst vet ni..Kecka ska INTE vara ledig inatt heller. Känner ni tjejen som jobbade ihjäl sig??

Kommentarer
Postat av: Frida

Men usch, slit inte ihjäl dig nu. Du måste ju hinna blogga också :)

2008-10-05 @ 23:53:04
URL: http://froys.blogg.se/
Postat av: Jessica

Frida: Ja precis..jag får ta ett snack med chefen ;P

2008-10-06 @ 07:49:49
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0