The list


Lånat detta av Hanna

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nope
Brutit mot lagen: Japp idag senast
Blivit arresterad: Åkt fast för fortkörning i USA men slapp böter
Badat naken: Nä jag badar med kläderna på..
Varit med på TV: Ja i en dokumentär om ett gamalt syskonpar. Brodern låg inne på den avdelningen på Danderyds sjukhus jag jobbade på och de kom och filmade.
Kysst någon du inte känner: Ja ganska nyligen faktiskt

5 nej tack
Kläder:
för korta jeans
Mat: ärtsoppa, blodpudding, kålpudding/dolmar...annars är jag inte så petig när det gäller mat *S*
Musik: Opera
Dryck: Kaffe
Personlighetsdrag: Långsint (hos mig själv), egoism

4 saker
Du gjorde igår kväll:
Åt pizza, slappade i soffan, fixade mer disk (som ska tas hand om idag) jobbade
Du kan höra just nu: TRL på MTV..vette faan vem som sjunger..aldrig sett karln innan
Du inte kan leva utan: Lypsyl, mobil, dator (med internet)
Du gör när du har tråkigt: Surfar, läser eller kollar tv

3 personer
Du kan berätta allt för: Jag berättar nog aldrig ALLT
Du tycker om: Alla i min familj och mina vänner såklart
Du inte gillar: Dödshemligt

2 val
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår men helst sommar

1 önskan: En bra framtid (så fint sagt då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0