Vår eller höst?



Den här damp ner i min brevlåda idag.


image73




Herregud det är ju bara maj än..jag har ju knappt börjar köpa sommarkläder så ska jag börja kolla på höstkollektioner. Men tro inte att jag inte hittar nåt..jorå så atte :)

Har börjar käka vitaminer oxå. Behöver det känner jag..eller ja..TROR jag..jo det behöver jag. Inte minst för mitt hår..det känns så livlöst och trist just nu. Måste göra nåt åt det. dessa vitaminer lurade kvinnan i hälsobutiken på mig.
Sorry för den lite suddiga bilden..orkade inte ta en ny.


image75

Kommentarer
Postat av: hannistyle

du får skrika till om håret fick mer liv ;D isf vill jag också ha

2008-05-06 @ 16:41:38
URL: http://hannistyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0