Time for a boyfriend



Nu är det dags för mig att skaffa pojkvän märker jag. Det tog mig nästan 10 minuter att få upp den här burkjäveln. Man kan inte äta havregrynsgröt utan hallonsylt. Det går icke! Jag slet och slog och drog den där ramsan som min kära far brukar dra när han grejar med nåt och det inte går som han vill: "Förbannade jävla (det han är arg på, i mitt fall: burk) helvete"!  Jag funderade ärligt till slut att bara kasta burken i golvet och sleva upp sylten från golvet..men gud så äckligt.



image81

Kommentarer
Postat av: Mia

Nä, dom är fördjävliga dom där burkarna ibland.. Men kan du tricket??? I know annars! :)

2008-05-09 @ 13:04:46
URL: http://miapiafia.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0