The day



Ganska skön dag idag. Jag jobbade mellan 6.45 och 13.30. Åkte hem och lade mig och sov lite i soffan. Jag skulle ju titta på den spännande (tecknade) filmen om Atlantis..men jag orkade inte hålla mig vaken. Mamma ringde sen och väckte mig när det va dags att åka och hämta mattor. Jag har nog (till 99%) bestämt mig för en ny. Det blir nog denna:




På kvällningen här började det dra lite i ölnerven så jag slängde iväg ett mess till gamle sambon och mötte honom & co och tog någon öl. Det va gott. Satt på Pråmen, solen sken och man mådde allmänt bra :) Nu ska jag götta mig i soffan, sen lägga mig och läsa. Imorrn ska jag bli fin i håret...hoppas jag *S*

Sov gott *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0