Sova..eller inte?



Nyss hemkommen från jobbet. Klockan är nu 07.40. Jag är lite kluven om jag ska gå och lägga mig. Dels ska jag till tandläkaren kl 10.45. Lägger jag mig nu kommer jag aaaldrig komma upp till dess. Kanske tar en liten tupplur när jag kommer hem. har svårt att sova på kvällen om jag sover för mkt på dagen. Jag är ju ledig nu :)
Jag borde fixa så jag kommer ut till mamma på öa och får tvätta. Tvättmaskinerna (jaaaa..båda två) här är trasiga *grrr* Då kan jag sitta ute och sola lite oxå medans tvätten sköter sitt :)

Jag snodde lite blommor på jobbet innan jag åkte hem. Gjorde ett snyggt litet Stefan Holm skutt över balkonräcket och snodde hem lite syrener. Har en stooor buske bakom mitt hus men blommorna sitter så förbskat högt opp.

Vad tyx?


image100

Kommentarer
Postat av: Mia

Dom luktar ju helt underbar nu. Det roliga är att på min lilla promenad som jag tar ibland dyker det upp en sån syren buske.. Man känner doften på långt håll, å jag tänker varje gång att jag ska sno åt mig några... Men det blir lixom inte av. Tror dessutom att dom tillhör en tomt. Fint om jag skulle stå där å klippa av några syrener när nån kommer... Haha.... palla gjorde man ju när man var liten. :)

2008-05-26 @ 09:05:16
URL: http://miapiafia.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Vad fint o ombonat det ser ut. Hoppas det inte är de du är allergisk mot så det är därför du känner dig sjuk.....Klura på det. Krya på dig! *kram*

2008-05-26 @ 20:46:54
Postat av: Kecka

Vet inte vem du ovan är men nej då..det är inte blommorna..sjuker va jag innan de kom in.*kram*

2008-05-27 @ 09:39:56
URL: http://keckan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0