Irriterande



Saker som irriterar mig:

När folk säger "Det är alltid på det sista stället man letar på som man hittar det".
Kyss mig någonstans. Varför i hela friden skulle de fortsätta leta när de redan funnit vad de letade efter?

Folk som pekar på sin handled när de vill veta hur mycket klockan är. Jag vet nog vart vart min klocka sitter någonstans. Pekar jag mig i häcken när jag behöver gå på toaletten?

När folk under en film på bio frågar: "WOW..såg du det där?"
Nej jag har betalat nästan 100 spänn för att sitta här och glo rätt upp i taket.

När folk frågar: "Får jag fråga en sak?"
Vad faan ska jag svara på det? Det är ju inte som att jag har något val precis.

När reklamen säger att något är "nytt och förbättrat". Vilket är det? Om det är nytt har produkten aldrig funnit innan och kan då inte ses som förbättrad. Om den är förbättrad förutsätter detta att att produkten funnit i en tidigare upplaga och kan därför inte betraktas som ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0