Hockeyfeber



Äntligen hemma efter ett masodont arbetspass på 12 timmar. Jag har lite ont i fötterna nu. Jag sitter ju inte still på jobbet direkt. Resten av kvällen ska spenderas i soffan..tittandes på hockey..såklart. Jag var ju TVUNGEN att titta på matchen inatt. Och ni som känner mig väl vet säkert hur det lät och såg ut. Mina grannar, som inte va ute och söp, måste ha trott jag blev misshandlade..men de vänjer sig. Jag kom på mig själv med att stå på knä i soffan och knyta nävarna och skrika för full hals när Sverige gör andra målet. Jag tror ju nånstans långt inne att spelarna hör mig när jag skriker och pratar med dom OCH självklart att de tänker: Ja visst Jessica..SÅ ska vi göra. tack för tipset!

Mina kära mor berättade vad hon hade tänkt försöka fixa tills jag fyller år..med Håkan Loobs hjälp. Herregud vilken tur det inte blir nåt..jag skulle dö. Jag, Färjestad hockeylag och fyspass är ingen bra kombination. Ta bort Jag. Mamma och H  tyckte till och med jag skulle kanske hålla i fyspasset. Yeah right! De skulle ju inte ens bli svettiga då. No No!

Ska glo lite på tv..på rygg i söffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0