Hatt fetischist i släkten



Syrran var hos vår kära farmor och rensade i hennes skåp i helgen. Tydligen är farmor hatt fetischist. J hittade typ 20 hattar i skåpen. Hon tog hem lite grejer så jag ska åka till henne och kolla om det är nåt jag vill ha. Rensa är bra..och kul. (jag vet jag är sjuk) Får nog ta en trip till farmor och kolla i genom hennes garderob. Man kanske kan hitta  nåt kul där :)
 
Den här väskan blev jag ve i alla fall. Den luktar dock gamalt så jag får..ja..typ..diska den. Men den blir fin till sommaren :)


image76

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kom ihåg att jag ska låna den ibland...Och tänk på vad snäll jag var som gav den till dig. Kunde ju lika väl behållt den...Snygg som fan är den....*kram*

2008-05-06 @ 22:06:10
Postat av: Kecka

Vi delar systerligt vet du ;)

2008-05-06 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0