En dag på stan



Idag har jag spenderat ett par timmar på stan. Provade en söt klänning på Gina (Harriot Flower Tunic). Får se om jag slår till. Mötte Mersiha senare så vi provade massa kläder. Jag hittade en till klänning. Sicket fodral. (Natasha dress på Gina Tricot ) Marin blå. Jättefin. Nu måste jag bara operera brösten (större) och fettsuga höfterna..hahaha. nej då..jag tråklade allt ner mig i en 34. Satt nästan som ett smäck :)
Vi hann med en fika oxå där vi satt och tjötade om pojkvänner, resor, kläder, färga håret och annat viktigt *S*

Är rätt trött efter nattjobbet. Jag sov bara till 11 ca för jag hade bokat tvättstugan. Jag harvar mig upp och packar ihop min tvätt..går ner till tvättstugan och DÄR...sitter en lapp på ena tvättmaskinen där det står: Centrifugerar inte. På den andra hänger en lapp där det står: Trasig!
NEEEEEJ! När blir detta fixat då? Jag måste tvätta. Blir att åka till mamma och låna tvättmaskinen..men orka lixom.

Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa lite.

Dagens tanke: Jag vill..men jag törs inte. Vad ska jag säga lixom?

*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0