Today



Vilken skit start, vilken upphämtning, vilken genomklappning.

Om ni undrar så har jag just sammanfattat FBK:s första semifinal hemma mot Linköping. Vill ni veta siffrorna kan ni kolla text-tv eller nåt..för pinsamt att skriva ut. Nu ger ni järnet i Linköping på onsdag killar!!!!! Visa att ni VILL vinna!

Har jobbat idag..07.00-16.30. Lagom seg dag..kollade klockan mååånga gånger på eftermiddagen. Va så trött..kunde inte sova inatt..igen..detta börjar bli riktigt tröttsamt nu. Nu får det va slut på detta. Kan inte gå och va DYNGKÄR i nån som inte vill ha en..såååå meningslöst. Jag känner jag är inte mig själv..är trött, grining och vill bara va ifred och inte blir stressad. Känns som jag aldrig vill öppna mig så här för nån igen..det blir bara skit och man blir sårad och ledsen. Känns som jag KOMMER aldrig kunna öppna mig så här igen..det kändes så enkelt denna gången..så naturligt.  Allt va så enkelt och lätt. Annorlunda..på det bästa tänkbara sättet.

Att ens vardag kan ändras från en dag till en annan..ena dagen är man tillsammans..har rättigheter och skyldigheter mot varann..och nästa dag är det som att vända på handen och man ska inte längre höras som förr..så konstigt det där med att göra slut. Allt vänds upp och ner. Är svårt att vänja sig av med en människa som betytt så mycket för en.

Så om jag verkar sur och allmänt trumpen..skit i mig bara..låt mig va..den riktiga jag kommer tillbaka..nån dag.

Nu ska jag slappa i soffan och tänka på annat *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0