Phew

Jo då..mina vänner..ni kan va stolt över mig. Jag fick i stort sett allt gjort på listan. Men det där  med att kolla igenom kartonger i förrådet stod inte med. Det va nån snilleblixt jag fick mitt i allt. Men jag ska ge bort massa böcker till Myrorna bland annat. Städningen tar jag imorrn. Så nu är jag helt svett av allt konkande och bärande. Vart är den där snälla sambon när han behövs som mest????

Lagade god mat för en stund sen..och glöpen som jag är stoppade jag in en stooor tugga i käften. AJ! Har man haft mat på spisen är det tydligen varmt. Nu har jag ont på tungan..faan vilken irriterande känsla.

Nu ska jag hoppa in i duschen, ha i lite inpackning i håret, sätta mig i soffan och glo på film. Det är jag väl värd?! Skulle va gott med liiiite lite godis...nä..ska försöka stå emot :)

See ya! *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0