Utmaning



Oki..jag blev utmanad av Pernilla att göra detta :) Here we go!

1. Vad gjorde jag för 10 års sedan? Då jobbade jag på Transcom (första vändan) och slet som en jude. Bestämde mig en dag för att skita det jobbet och dra till USA som au pair. sagt och gjort. Den 17 augusti drog jag. Jag träffade TeTe!! Hade så jäkla kul det året. Vi passade barn, tjyvrökte ( ja HON gjorde det), snodde sprit, festade, hängde på Burlington och Natick Mall a LOT, racade i bilarna till Wayland gym, hängde i Boston och MYCKEt mycket mer :)

2. Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag? Borde städa och handla. Ska göra inpackning i håret. Ska kolla tvättid och laga mat. Oj sicka projekt!

3. Godis jag gillar? Chips och choklad

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljadär? Resa! sen skulle jag väl shoppa som en tok. Ge en del till min familj som alltid ställt upp för mig. Ge syrran pengar så hon och P kan köpa hus. Ge mamma och pappa masa pengar oxå så de får ha det bra och leva gott. Pappa behöver en ny husbil och va ledig från jobbet :)

5. Städer/orter jag bott i? Karlskoga, Lincoln MA, Stockholm, Karlstad

Jag utmanar syster, Mia, Sofia, Rymdkatten och TeTe att göra detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0