"Möra" rundan



Imorse när jag kom hem från jobbet gav mig ut och gick. OCH SPRANG. Jisses vad trött jag va sen. Jag har ju kondition som en elefant ungefär. Men jag sov jääkligt gött sen när jag kom hem. Och jag måste ha gått ner typ 2 kilo under promenaden..höll på att tappa byxorna vid ett tillfälle. Det kallar jag poweralk.

Har just slängt lite mat i magen. Borde ge mig ut på stan och sätta upp lappar om au pair mötet. får se om jag orkar. Jag skulle behöva gå och sola oxå. Ser ut som ett spöke just nu. Vad man känner sig fräshare med lite färg på kröppen.

Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tusan va grymt! Jag tänkte nästan göra det i morse innan jobbet, men jag "råkade" somna om :)

2008-06-18 @ 09:24:11
URL: http://iamveryhappysopleasehurtme.blogg.se/
Postat av: Kecka

P: Hoppsan! Ja det är lätt hänt!! VÄLDIGT lätt! S

2008-06-18 @ 14:48:59
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0