Kecka ska JOBBA



Imorrn ska jag jobba 18 timmar. Det ser jag fram emot. JAG LOVAR. Först 7.30-16.30, sen 21.15-07.00. Det kallar jag jobba. Två nätter till efter det sen. Men det ska väl en pengakåt fattilapp som jag klara.

För övrigt har jag inte gjort mycket idag. Skulle ha dammsugit men jag har lixom gått och dragit på det. Vettja varför?! Har mest gått och trampat här hemma, plockat lite. Ska fixa i lite papper till au pair jobbet. Ska hålla i allt det här i stan i sommar.

Slötittar lite på fotbollen nu. Jag är ju varken turk eller schweizaer så det känns lite som det kvittar. Har ingen lust att kolla på frusna, kärlekskranka norrlänningar på 5:an eller slampiga brudar som skakar rumpa på 3:an heller. Så fotboll it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0