I had a dream



Inatt har jag drömt två olika drömmar. Första skulle jag och Michael Vartan (från "Alias") sno en golfbil från Stellan Skarsgård???!!! Jo visst! och vi lyckades. Han har ju för fasen spelad CIA agent..nåt har han väl lärt sig. Vi va så där sexigt svartklädda och virade ner oss från ett 147 våninghus typ. Vad vi skulle med golfbilen till vet jag inte men jag fick hångla med honom i slutet.

Eter toabesöket tidigt i morse drömde jag att jag va Harry Potter: Det har jag drömt många gånger innan. Bara det att i drömmen kan jag flyga. Jag skulle rädda två figurer som satt fastbundna på killtoan i en skola. Och självklart fixade jag det oxå. Pippi Långstrump va med nåt hörn där oxå kommer jag ihåg.

Jag drömmer oxå ofta att jag ska ringa med mobilen och jag får aldrig fram det numret jag ska ha. Och det är naturligtvis JÄTTEbråttom. Världen attackeras av aliens eller Folkets Hus kommer sprängas om jag inte lyckas få tag på just den där personen..typ.

Vad betyder allt detta nu då? Drömtydarbok inköpes kanske????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0