En dagens



Idag har jag:

* Sovit ikapp lite sen nattjobbet. Shit va klockan gick sakta. Inga larm så det va sjukt lugnt..nästan läskigt.

* Solat på gräsmattan här ute. Hua ligen så varmt det va. Passade på att läsa ut min bok av Mari Ljungstedt och    påbörja en ny av samma författare. Mycket bra böcker om man gillar svenska deckare.

*Plockat undan efter helgen. Det va tydligen fest. ;) Det blev en hel del dricka över som Patrik och jag delade på igår. Jag behöver inte köpa öl på några helger i af *S*
 
Ikväll händer inte mycket. Ska möta delar av familjen imorrn kväll och göra nåt. Ja fråga mig inte vad för det vet jag ju inte. SURPRISE :)


Dagens klädsel: Röd klänning från Gina Tricot. Lite för kort men det ser ingen här hemma :)
Dagens frisyr: nyduschat, blött, mörkt och snart lockigt
Dagens smink: SMINK????
Dagens tanke: Vad sa jag egentligen?
Dagens I want it: dunder solbrännan :)
Dagens låt: playlisten från festen *S*

Ikväll ska jag fortsätta kolla på The Black Donnellys. Om ni missade premiären i söndags kväll på 5:an..ja då missade ni nåt. En bra serie som tyvärr NBC tydligen lade ner efter bara en säsong.


image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0