En dag på beachen



Jag åkte ner och mötte syster och Patrik för några timmar i solen i Mariebergsskogen..eller Mariebärsskogen som det blir när man ska uttala det. Det va otroligt gött. Det va tivoli och grejer där nere. Och så var ju barnens favorit Mojje där och sjöng. Nu sitter låtarna "Baja-Maja", "Barnvakt" och "Vart ligger landet där man böjer bananerna" som ett smäck i hjärnan. Sen åkte jag hem och monterade hyllan till badrummet som jag fick igår. Det blev så bra så. Bara att mitt golv lutar lite mot duschen så hyllan lutar lite..men men. Jag har även börjat ta hand om disken sen igår. Jag har en omgång kvar. 

Nu ska jag kolla lite på fotbollen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0