Emma



En av mina absolut bästa vänner heter Emma. Emma är en riktig vän. Vi har känt varandra sen vi jobbade ihop för några år sen. Då umgicks vi inte så mycket men sen flyttade hon hit och pluggade. Då blev det andra bullar. Har ni hört talas om ler och långhalm?? Vi har alltid så kul ihop och man kan alltid lita på henne.

Ibland brukar Emma och jag kolla på tv ihop....genom telefonen. Hon sitter hemma hos sig, jag hos mig. Och så kollar vi på tv ihop...i telefonen.  För det mesta blir Vänner :) Vi sitter där och kollar..skrattar på de rätta ställena och klämmer in med en replik då och då som vi kan. Som " NOO Dad..that's not how they measure pants!!!!" och "MY EYES,MY EYES"

Emma bodde här i stan innan och pluggade. Nu bor hon i min gamla hemstad. När vi hade varit ute och festat brukade vi dagen efter ligga i hennes soffa och käka kebabrulle från Vedugnen och kolla på våra bakisfilmer. Båda två är lika sega dagen efter. PHEW! Våra favvo filmer var /ÄR "Yrrol","Adam och Eva", "Ogifta par", "Torsk på Tallin" och "Hipp Hipp". Repiker från dessa filmer hörs OFTA från Emma och mig.

Som jag sa innan bor inte Emma längre kvar här och jag saknar henne massa här i stan. Det är inte samma sak här längre utan henne. Men som tur är finns hon ju rätt nära ändå :) Ska lura hit henne massa i sommar och jag lär nog hänga i Kga en del oxå:)

Love you Emmis!!!




Kommentarer
Postat av: "...dessutom va det mest han som knullade, jag somnade... Gjorde jag inte det?"

Men gullunge :) Nu blev jag ju rörd! Och det vet Du att det inte händer så ofta... Love ya tooooo!! (Jag och Anna S kommer och bor hos dig 25/6)

2008-06-12 @ 21:02:49
Postat av: Anonym

... fast det är klart.. jag har en liiiten fundering. Hittade du verkligen INGET bättre kort?!??!? ;)

2008-06-12 @ 21:03:56
Postat av: Tiffany Persson i Staffanstorp

Jag hittade VÄRRE kort ;P Ska jag byta? hähähä Gött att ni kommer!!!!! PARTYYYY! :)

2008-06-13 @ 07:13:00
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0