Dåligt humör



Det finns tre tillfällen då jag lätt kan bli på dåligt humör.

1: När jag diskar
2: När jag dammsuger
3: När jag skottar snö.

Nu behöver jag som tur är inte skotta snö så där hiskeligt ofta. Men det jävlas alltid när jag ska göra det. Antingen får jag för mycket snö på skyffeln då den bara välter åt sidan och all snö hamnar på backen igen. Eller så kastar jag inte snön tillräckligt långt bort eller högt upp på högen. Pappa fixar sån där med snöröjjen istället :)

När jag dammsuger ska det där jäkla snabeldraken ALLTID fastna någonstans..eller så fastnar sladden i nåt. ELLER så lossnar hela slangen från själva dammsugaren. Nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp i år!

När jag diskar..jo..jag har ett diskställ från IKEA (vad annars)..och tallrikar från IKEA. Då ska väl skiten passa ihop? NEJ! De halv djupa tallrikarna jag har kan inte stå i diskstället. Jag får lägga dom ner. Och allt annat som jag ska ha i diskstället bara ramlar runt och vägrar ligga still. Min gamla sambo va bra på att diska och få allt på plats i diskstället. Så därför ställde jag honom vid diskhon rätt ofta. Jag tog hand om tvätten.

Jag har just diskat..gick ganska bra!

Vad gör er på dåligt humör?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jonas hälsar att DU är en snabeldrake! ;)

2008-06-15 @ 20:22:47
Postat av: Pernilla

Jag blir inte arg så ofta men när jag väl blir det brukar det inbegripa disk, tvätt eller barn (hmm undrar varför jag utbildade mig till lärare?).



Anyhow sista gången jag var riktigt riktigt arg åkte jag spårvagn i Göteborg. Dörrarna öppnas och en skitunge kastar in en snöboll. Smack! Rakt i huvudet på mig. Förbannad hoppar jag av och skriker som fan på den lille 10-åringen som börjar gråta och ser ut som han ska kissa på sig. Jag kände mig som en hemsk människa. Så känner jag att isen rinner ner på ryggen innanför jackan. Så vips var jag ännu mer arg.

2008-06-15 @ 22:43:40
URL: http://iamveryhappysopleasehurtme.blogg.se/
Postat av: Kecka

Jag hade nackat den jäkeln S

2008-06-15 @ 22:55:02
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0