See through



Idag ska mina grannar få se en gul bikini liggandes här ute på gräsmattan. Ja... jag är så blek så jag är genomskinlig så det är det enda som kommer synas. Är glad att solen är här igen :) Tänk vad allt känns lättare då *S*

Jag gick och lade mig kl 22 igår och kände mig allmänt tantig. Somnade ganska snabbt men vaknade kl 02.00 prick och kunde bara inte somna om. Låg och vände och vred på mig ett bra tag men till slut gav jag upp. Gick upp och lade mig i soffan och glodde på ett avsnitt av American Dad på 6:an. Flippade runt bland kanalerna ett tag. Gick tillbaka till sängen. Läste lite. Runt 05.30 slog jag ihop mina ljusblå igen. Klockan 05.00 brukar tydligen nån av mina närmaste grannar gå upp för då ringde dennes "väckarklocka". Det lät som en blandning av ett gökur och en didgeridoo. Och människan vägrar vakna först.  Jag skulle stå i gevakt med den ljudsignalen.

Nu ska jag käka frulle och ringa barnmorskan om nytt recept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0