Uppe me tuppen


Äntligen ledig! Jag är lite trött i kröppen just nu känner jag. Det har varit lite mycket jobb ett tag nu. Men jag ska inte klaga. Det finns ju dom som får vara hemma och slappa och njuta av det fina vädret jämt. Hemska tanke ;)

Klockan är bara 06.00 just nu typ. Har lyckats vända rätt dygnet verkar det som. Gött. Det är det värsta med att jobba nätter. Man blir inte människa förrän efter några dagar. Men idag ska jag ner till stan direkt när de öppnar..ja inte stan men affärerna :). Jag ska köpa biljett till PIP, fixa lite inför helgens bröllop och så :)

Ska nog ta hand om disken sen festen i onsdags idag oxå eller vad tycker ni? Sunk jag vet!

Kommentarer
Postat av: Maddi

Vet du? Dartan skrev i min gb i torsdags!! (såg det först idag) Gissa om jag bidde chockad!

Ja, han lever ju iaf, det är bra :)



Mailade han på stubben för o höra hur allt var nu för tiden.



Hoppas du har haft en soft helg!

megakramen

2008-07-29 @ 12:52:01
Postat av: Jessica

Maddi: Oki..jag skiter däremot fullständigt i vad han gör.

2008-07-29 @ 16:13:39
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Maddi

haha Ja, alltså, att jag skrev till dig var typ mest för att ingen annan jag pratar med idag ens vet vem det är

fniss



2008-07-29 @ 22:08:42
Postat av: Jessica

Maddi: hehe..det är lugnt :)

2008-07-29 @ 22:24:42
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0