Sola skiner i Karlstad



Har nyss kommit in efter att ha legat ute på gården och solat lite. Och lyssnat när min granne rapat. Jisses vad han(tror det är en han) kan rapa. Till slut vart jag nästan irriterad. Okej..jag rapar oxå som en sjörövare emellanåt men ändå lixom.

Jag har börjat läsa min nya braiga bok "Tempelriddarens arv" av Steve Berry. Gillar man lite såna där hemliga kristendomar arv ala Da Vinci koden ska man läsa hans böcker. 

Kecka shoppade loss igår oxå. va ju INTE meningen. Det blev ett par nya pilotbrillor, ett par svarta shorts, två baströjor från HM. Provade en skitfin klänning  och en kjol på Vero Moda men där sa samvetet stop. Rätt nöjd med mig själv. Jag skulle kunna shoppa up hela lönen 1 min efter att det ploppar in på kontot. Men nu har jag tänkt spara till nån resa i slutet av sommaren.  Jag har inte varit utomlands sen Hawaii för 2 år sen. 




Nu ska jag käka lax och räköra med pasta. Måste skaffa pojkvän..det är sjukt tråkigt att äta själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0