Slappo



Ännu en slappardag. Låg några timmar ute i solen..tycker inte det händer nåt med huden..men men. Ser väl inte ut som den där vandrande Albylen jag gjorde för ett tag sen i alla fall.
Annars har jag inte gjort mycket idag..och inte har jag dåligt samvete för det heller. Ska jobba imorrn natt men det är enda på hela veckan.

Har kollat lite film idag men nu behöver jag lite tips på bra nya filmer. Har ni sett nåt bra?

Nu ska jag bläddra igenom lite kataloger och se om jag ska beställa några kläder. Beställde två pocketböcker igår  så dom ser jag fram emot.

Imorrn ska jag leta fram gamla jeans som jag kan göra om till shorts. Projekt projket projekt!

Klart slut, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0