Slappo dag



Jag har inte gjort ett jäkla dugg idag. Sov ungefär mellan 8-11.30. Då var det dags att tvätta lite. Jag fick tummen ur och tog hand om disken oxå. Sen hamnade jag i soffan där jag kollade på en Irene Huss film. Jag har en till jag ska mölja mig igenom sen. Morgan Pålsson- filmen sparar jag till på torsdag ;) Perfekt dagen efter film hehe

Jag borde verkligen bege mig ut och få lite frisk luft. Gå till affären eller vad faan som helst. Men jag har sagt jag ska städa. Får ju besök på onsdag :) 
Jag ska bara vänta på att solen går ner lite så inte dammet syns på en gång. Tills dess går jag och plockar lite. Har saker som ska upp på vinden. Nån som har lust att hjälpa mig och hålla upp dörren när jag bär? Snäääälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0