Jäkla tjöt då



Det va ett jävla tjat om den här FRA-lagen. Är det bara jag som inte bryr mig? Borde jag bry mig? Vill folk gå in i min dator och kolla när jag mailar till mamma på jobbet, Facebookar och kollar knäppa klipp på Youtube så VASSEGO. I have no secrets. Är det folk som håller på med nå fuffens som är så jäkla rädda nu och går man ur huse och protesterar. Vi blir ju övervakade vart vi än går idag ändå. Jag orkar faktiskt inte bry mig.....eller borde jag det?

Känns som jag inte bryr mig om nåt just nu. Föruom mig själv...och Emmas arm :) Jag är lite tråkig nu. Men det går över. Jag LÖVER! Jag log när jag lyssnade på Cirkus Kiev på P3 innan iaf ;) Och sen skiner ju solen nu..då blir Kecka glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0