I'm a fartdåre



Jisses..hela Karlstad va på torget igår och kollade Rix Fm Festivalen. Det tog minst en kvart för mig att ta mig över torget... nej då..jag cyklade runt det..haha...skitkul..nä
I alla fall..på vägen till jobbet cyklade jag om en mamma och hennes två söner som va ute och cyklade.

Storebror: Vi får inte köra för fort.
Lillebror: Joo..vi är ju fartdårar sa du ju!

Just i detta kommer jag upp sida vid sida med lillebrodern. Han tittar upp på mig och ler stort och frågar:
- Vill du va fartdåre med mig?

Så vi raceade upp för en liten liten backe. Min cykel är så darn seg så lillkillen vann. Och jisses vad glad han blev.

-Mamma mamma..jag vann över tanten!

*BOOM* Just det Kecka..du är 30 bast nu.

Fast på jobbet finns det en tant som inte tror mig när jag säger att jag är gammal nog att ha körkort.

Kommentarer
Postat av: Maddi

ASGARVAR

Lillkillen vann över tanten!!!

2008-07-10 @ 09:32:12
URL: http://freyjas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0