Fin om foten



I morse när tidningen kom till jobbet såg jag att Bergqvist skor har stor Rea med början kl 07.00 idag. Så på vägen hem stannade jag till och tog mig en titt. Det är inte varje dag jag är ute kl 07.00 och shoppar. Och tror ni jag hittade nåt? Jajjamensan! Jag behövde ett par nya svarta ballerinaskor eftersom jag i stort sett bott i mina gamla Vagabond och de rasar ihop snart. Hittade ett par snarlika de jag haft. 50%! Ett litet smile drog sig över facet på Kecka ;)
Hittade även ett par svart pumps. 30% på dom. Fick alltså 2 par skor till priset för vad Vagabondskorna kostade i vanliga fall. Sån Rea gillas mycket!
Tog mina påsar och cyklade hem och sov gott. Jag har precis gått upp. Sovit som en stock. Ska nog sätta mig vid min franska balkong och sola och läsa lite.

I'll be back!

Kommentarer
Postat av: Maddi

Menar du dom där vagabonderna som kostade 800 spänn i nyskick?!



Japp, jag har mina kvar oxå visslar oskyldigt

Jag som aldrig skulle köpa så dyra skor... näe, det är riktigt, och jag har aldrig gjort det igen heller!

:-P

2008-07-10 @ 09:34:39
URL: http://freyjas.blogspot.com
Postat av: Kecka

Nej de kostade "bara" 549 pickadoller :)

2008-07-10 @ 20:41:45
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0