En dag på stan



Eftersom jag bara jobbar en natt denna vecka tänkte jag faan inte sova bort dagen idag. Jag gick aldrig och la mig i morse utan höll mig vaken med lite datafix och don. Cyklade ner på stan vid 10 för att fixa lite inför helgen. Jag var duktig och kollade inte på några kläder..ALLS. eller ja kolla kan man ju göra men jag handlade inte. Det va det som va huvudsaken.
Lurade ner syrran till stan så vi lunchade på Vero. Kändes konstigt på nåt sätt och sitta på gamla innergården. Jag undrar vem som bor i min gamla lägenhet där nu :) Sen sprang jag och syrran i lite affärer och kikade. Jenny köpte en fin mössa på MQ som hon tittat på och nu va det rea på den så hon klippte till med en gång.
Sen svalkade vi oss med en glass från Timmys och satt i gräset och spanade. Jag tror tyvärr den snygga killen i randigt linne som jag såg inte är tillgänglig. Eller jag intalar mig att tjejen med barnvagn med honom va antingen hans syrra eller polare eller helt enkelt tillsammans med den andra killen som va med..haha

Jag har legat ute och solat lite nu men det vart så himla varmt.
Nu ska jag vila lite innan jag knallar till Hagahallen och hämtar mina böcker


                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0